20 mars 2010

ålright, nu är det så att jag är trött på lägenhetsliv. Jag vill ha en gaaarderob att leva i. När man har över 38 par jeans (det är ju för fan typ 30.000 spänn), eller de va det för något år sen:P hur i helvete ska det få plats en 1,5:a? Jag köper minst ett plagg i veckan och allt får knökas in. Nu har jag fått lämna sommarkläderna hemma över vinter och sen blir det väll att byta igen. Jävla körande.

Nu vet alla det att jag slänger mina pengar på jeans istället för ett par större tuttar, fast att det kanske skulle behövas. Nä men nu menar jag allvar, jag har kollat på några stycken som gjort tuttar för ett tag sen, vissa nyligen men det blir lixom som om hela kroppen blir fyrkantig, armarna börjar bli riktiga kärringarmar med häng och dem börjar likna sina överviktiga mossor. Hemskt, det är precis som om kroppen måste följa efter det man gjort om på det, så att allt ska passa (proportioner m.m). Större bröst = större kropp, röv m.m Jag har gärna små bröst bara jag får behålla min lilla röv. Ursäkta om det är provocerande och ni som har stora tuttar orginal, det är ju så ni ska se ut:) För tusan women, älska era kroppar som dem är... Nä, nu ska jag gå & pumpa läpparna ytterligare en gång;)

Malin Berglund citat: "Du har ju så jääävla liten röv, och fittan då? Man vågar knappt kolla på den för då spräcks du. hahahah":P