9 mars 2010

Dagliga rutin giv mig något nytt



Jahapp, då sitter man här igen. Har ringt Herr Svensson för han bad mig att göra det på en liten lapp på köksbordet:)

Igår var dagen minst sagt skakig. Jag skakde så arg jag var & trodde att jag skulle explodera, men det gick dock över när jag fick en bra förklaring:) Tackar!

Jag vet inte om jag nämt det tidigare men jag har iaf sökt jobb på Gårdskampen i Hemmeslöv, Båstad som värdinna. Jag satt inloggad och kollade mina skickade CV:n och klickade upp det. Vad tror ni har gått fel? Jag tänkte bara vafan! (Fredrik satt bredvid och trodde nog han hade valt fel tjej för ett tag:P) Jag såg då att jag hade råkat skicka 2 bilder istället för 1. Den andra bilden var på en gammal kompis arsle! En rövbild alltså!!! Dock med byxor på men verkligen en fet rövbild hade jag skickat till dem:) Good luck för mig!