31 mars 2010

Hard Work

Hade stängning igår, gick ganska bra förutom att det är lov & i ängelholm finns det ju fler studerande som vill spendera sin kvällstid på ett fik än någon annanstans, verkar det som iaf:P Men jag ska inte klaga, dem gör ju så att jag kan få betalt och dem gick direkt när jag sa att "Vi stänger om några minuter, tjejor":) Jag luktar numera bara kaffe. Jag trivs fortfarande bra men är nervös inför varje stängning för där kan ju komma in en "lungo" cortado" m.m som man nästan aldrig gör och då glömmer man ju bort det oxå. Inte lika fint väder idag så jag hoppas att det blir lagom med folk eftersom jag är mycket trött men samtidigt vill man ju ha något att göra hela tiden så det blir ett fördriv på det hele.

Jag hoppas helgen ska bli mysig! Kalas på fredag, jobb på lördag, maskerad på kvällen, sannarpsbadet på söndag:)