10 mars 2010

Ibland så;)

Ska nu verkligen inte ta ut något i förskott MEN Mattias på Gårdskampen mailade att han skulle höra av sig när det blev aktuellt:) Det var ju alltså dem jag skickade min kompis snygga häck till:) Vågar man verkligen åka till dem nu, tänk så tror dem att jag erbjuder något annat som ska ingå i anställningen:P Nä det är nog bara att tuta & köra!

Har precis varit & lämnat Fredriks mobil för han glömde den nog i all hast här i morse:) Kvällen & natten med dig igår var alldeles...alldeles underbar!! Det va en mysig och härlig känsla att se dig på jobbet & känna lite pirr i magen:)

Synd att folk snor saker för idag hade jag verklign behövt min braiga concealer. Jag ser ut som ett överkört tåg runt/under mina ögon. Mörka ringar under/runt ögonen & finnar är det värsta! Nu låter jag nästan som 15 igen men det är verkligen USCH & PI.
Jag brukar ju nästan aldrig sminka mig med ngn kräm överhuvudtaget utan använder bara mascara, rouge och ibland en concealer om jag är mörk under ögonen:) Jag vill att det naturliga ska synas mest:)