11 mars 2010

Tjurig för att jag hatar tjuriga

Ville haft sol för då hade jag nog ridit ut en sväng. Galopperat otta helvete, klättrat, hoppat över bäckar och bara älskat stunden!

Varning för känsliga läsare:
Ibland blir man så jävla besviken & tjurig mest för att andra människor tror sig kunna vräka ur sig vad som helst utan att den andra blir sur. Skulle jag sagt så till dig hade du aldrig pratat med mig igen och varit tjurig på mig i resten av mitt liv. Nej nu slutar jag umgås med dig, jag vill inte bli som dig. Åt helvete med lynniga människor! Jag skiter i om du fattar eller inte. Jag har behandat dig som jag själv velat bli behandlad. Det kunde tyvärr inte du nå upp till!

Nu ska jag till fröken Eriksson & dricka tea och förhoppningsvis blir jag inte hård i magen. Men mitt halsont måste iaf gå över. Någon skär igenom mitt slem i halsen med naglarna så det börjar blöda! Fy tusan!