23 apr. 2010

Är helt tagen av Into the wild filmen:) Jag lyckades somna 2 av 3 gånger men jag fick ju givetvis se om den för jag har ju hört så bra om den:) Jag grät & grät & slutet var ganska intensivt. En ganska djup film & så klart förstod inte Fredrik vad dem sa eller pratade om för dem använde så lustiga ord/meningar. Du är för söt:):)

Jag älskar verkligen att jobba nu:) Alla tjejer har fått en så grymt bra sammanhållning, vi går ihop jättebra allihop och vi var alla ute & käkade igår kväll i ä-holm:) Vi gjorde inte "city by night" denna gång men det kommer;)
Rebecca- jag tänker jätte mycket på dig! Alla vi är av samma skrot & korn och alla är more or less spralliga. Det går verkligen jättebra och jag mår jättebra när jag jobbat! Girlpower på espresso house i Ängelholm:) Vi är dem så kallade espresso kvinnorna:)