16 apr. 2010

Ibland tänker man bara för mycket...

e. Verona's Bo-Gi RP 134 u. Sörby's Niktia
hennes far ger ca 54 % fullblod till sin avkomma:)

Så det ska jag försöka låta bli idag:) Skulle vilja rida ut i det fina vädret, men eftersom hon ska gå många tävlingari dressyr nu & dem precis börjat på det kanske ja rubbar hennes talang. Nej men hon blir lätt het i skogen och stegrar, det kan lätt bli att man tar i henne för hårt, eller att hon blir ryckt i munnen. Hon blir lätt hård i munnen när hon är så känslig som hon är. En möed grann märr är detta som snart är till salu:)

Proppen klippte mig igår, klippte hellugg, vet inte om jag vill ha, orkar ha, eller passar i den. Men det blir nog bra till slut. Ska åka & klippa mor min oxå idag men hon kanske ligger & tutar fortfarande.

För ca en vecka sen kom min kille in med en jättefin bukett rosor på mitt jobb. Det kommer jag aldrig glömma:)