19 apr. 2010

Idag.

Jobbat och har fått hoppa in återigen i denna vecka (fast inte förrän på söndag), i don't mind it, det är ju pengar:)

Idag ska nog fröken E färga håret på mig och jag borde köra ner & välja färg nu och ännu mer borde jag äta! Jag blir ett monster om jag inte äter, fast det vet nog alla redan:P Fredrik bara "är du hungrig, gumman?" "Är du lite hungrig kanske?" tillsist blir det "Nu får vi nog ge dig lite mat" hahaha. Mat är det bästa som finns. Jag är bara rädd att jag en gång inte ska kunna äta lika mycket som jag gör nu. Jag äter verkligen som en häst, äter mer än Fredrik & gör av med mindre. Äter mycker mer kakor & ibland lever jag på godis. Tänk så kommer min kropp bli svullen av allt sen. Men det får vi ju ta då och då kanske jag oxå kommer förstå hur man kan låta sig själv bli överviktig. Jag har ju inget problem med det, & har aldrig haft utan tvärtom. Jsg har alltid velat gå upp i vikt och jag fick höra flera gånger om dagen när jag gick i skolan att "Åhhh du är alldeles för smal" "Men guud, tussen, äter du inte?" "Du har inte anorexia väll?" Jag fick höra ordet anorexia än vad människor med fetma får höra att dem är feta, det tror jag iaf. Men jag såg inte mig själv som så smal. Jag tror däremot att många tjejor tror att dem är större än vad dem är och såg mig som jätteliten. Men jag ser ju oxå mig som större, eftersom jag aldrig tyckt att jag varit lite. Fast när det kommer till jeansstrl & sånt då fattade jag ju det:P

Bra inlägg detta, från hårfärg till jeans:) I love jeans. Jag älskar när man får till en snygg jeans-rumpa:)