20 apr. 2010

Jag kan få dig när du vill

Trodde jag skulle kunna få sova, men detta huset är ju så förbannat lyhört! Någon/något som knackat på saker i pannrummet, vet inte om rörmokarna varit här idag. Anita färgade ju mitt hår igår. Jag säger bara en sak; Miiiiiiiiittt hååååååååår! Tur att jag är ledig idag, det får minsann fixas till.

Jag fick iaf världens finaste sms av Herr Svensson igår. " Du är det bästa som hänt mig. Jag har aldrig känt mig såhär himla lycklig. Älskar dig så mycket. Vill att vi ska göra något bara du & jag snart. Lördagskvällen var inte at skoja bort inte. Älskar dig, pussar din prins." Jag känner mig verkligen älskad.

Fick reda på en sjuuuuuuk sak igår. Det har även hänt mig och att folk inte reagerade mer förstår jag inte. Du hade varit död i mina ögon och från och med igår är du det.