14 apr. 2010

Jobba, Jobba, Jooobba:)


Fullt ös inom jobbet nu, därför har jag tyvärr inte hunnit skriva så mycket. Avskyr när jag inte har tid till det när jag gillar det så mycket.

Har varit jättetrött hela veckan, eller jag, ända sen i torsdes. Torsdes kväll spenderade jag, fröken eriksson, mor & pyttan på väla. Vi som hade HD-passet fick 20-25% rabatt i alla butiker mellan 20.30-2300. När tror ni att vi va hemma? Inte så tidigt som mor sa iaf:P Sen öppning på jobbet morgonen därpå, upp 05.00 och sen iväg;) När jag sen ligger & sover i sängen riner Jåcke(kusin) och undrar vad vi ska göra ikväll, för hans far (min farbror) hade nämligen kört punktering ovanför linköping. Körde dit på eftermiddagen och var hemma vid ca 03.00. Sen skulle jag ju upp & göra högskoleprovet på lördagen kl 07.00. Usch vad gnällig jag är, men ack så trött jag fortfarande är.

Har precis kört syrran til skolan från hennes pojkvän. Get dressed och ska slänga något i magen snart:)


Ta bort gud från knutby-sekten och sätt in något annat, så har ni er själva där;)!

Big is beautiful:)?