19 apr. 2010

O fuck I feel sorry for u



Röv vad jobbigt att stå & se på. Att veta att det är hon som är nästa på listan, det är hon som du kommer förstöra. Det är hon du kommer få att känna värdelös, det är hon som kommer krypa, det är hon som alltid kommer att tro att hon gjort ngt i sitt tidigare liv för att fötjäna detta, att hon aldrig kommer att kunna ta sig därifrån. Han kommer bolla med dig likadant. Han kommer få hela din kropp att skrika men som en magnet går du dit igen, gång på gång. Han kommer utnyttja dig tills du är värdelös på allt, inte ens sexet kan han ha nytta av längre. Ditt självöfrtroende säger bara "jag förtjänar inte bättre. Jag vet att jag inte har fel här. Jag har bevisat så många, den förra bevisade jag och om du läser detta så SPRIIIING! Du kanske ringer & är förbannad för att jag pekar detta negativt mot dig, men en sak är klar. Jag vill inte stå & se på när en klassad psykopat ger sig på sitt nästa offer. Vill jag se det kollar jag på film. Man kan aldrig vinna över dig, men dem som du vill dig åt kan jag påverka. Jag finns där iaf efteråt. Fuck. . .