6 apr. 2010

Sorry my dearest!

Har inte uppdaterat på för lång tid nu. Vi har iaf haft en fullspäckad helg. Först på kalas i fredes ohs min kära kusin:) Casper fyllde 7 år, guud vad tiden går! Deras barn har hjärtan av guld. Sen på lördagen stack vi för att åka på inflyttingsfest med maskerad tema:) Jag var iaf snuggaste kisen på stället. Hit mä tassen!:) Men jag va ju oxå den enda.

Anita lyckades klämma hela vinisen och jag hade sjuukt ont i huvudet och i min visdomstand:( Åkte en sväng inom Sarah Möller för att säga grattis, men jag hade nog önskat jag hoppat det tåget. Folk som viskar, folk som pekar (för att jag såg ut som en kise;)) och sånna som är fega vill man ändå inte umgås med. Men där fanns massor som var överlyckliga för att se mig, människor som verkligen älskar och uppskattar mig för den jag är och hela min uppriktighet. & min kära syster; ta det lugnt Pyttan!

Söndagen spenderade vi på Sannarpsbadet:)