19 apr. 2010

Your crazy breed

Idag fick jag svaret. Idag vet jag klart. Idag, tacka Gud för idag. Tack Lunde!

Jag kommer aldrig falla, jag är både ordbajsare och talbajsare:) Jag vet att jag hade rätt. Jag har vetat hela tiden att jag haft rätt. Jag vet att jag får göra vad jag vill inom lagens ramar. Jag vet oxå att jag gärna hade spytt ut allt men jag är väldigt begränsad på min blogg numera och jag hatar det! Jag håller på att spricka, inte spricka över att folk ska tycka att jag är elak, utan spricka för att få berätta sanningen, att få dela med mig av mina & andras erfarenheter. För det är ju trots allt sanningen jag lever för. Min vackra, hårda, bittra och sköna sanning.

Mångs människor har tagit åt sig av min blogg, på både positivt & negativa sätt. Men det finns en mening med vilket sätt ni än väljer. Men ni som valt det negativa så kvarstår det en massa frågor i min skalle. Tex om man nu är så stolt över saker & ting och inget är fel eller allt är fel. Varför bli lunarstorm-arg då:P?