24 maj 2010

Beautiful lie

Falskhet ligger runt hörnet. Dem som man minst anar. "vän" hit & "vän" dit. Usch vad mäniskor "luras". Det är bulle alltihoppa.

Lovely helg i mellby. Dock en dimma som kom in varje dag som såg ut som rök, det flög tjockt med duggregn i småmoln och det kändes mot ansiktet. såg ut som en thriller spelades in i närheten. Farmor & älskade Hasse kom & hälsade på oss i stugan. Vi hade verkligen jätte trevligt, åt jättegod mat och fick många skratt! Hilma har fått sin egen lekhage nu och när hon är stygg får den heta buren. Det har Jennie R lärt mig! Jag håller tummarna för er på torsdag:)
Mig, familjen, släkten, nu vännerna. One step behind.

Mamma är en av dem roligaste jag vet. För ett tag sen så kläckte hon en rolig kommentar "den verkar ju va ett riktigt pucko" "det kan man nästan se på vissa att dem är oxå, den ser ju ut som en åsna oxå" hahaha som jag syrran & fredrik garvade. Kommer dock inte ihåg vem det var vi pratade om:S:P inte för att jag skulle berätta men det är störigt att inte komma ihåg.