15 juli 2010

Kliade mosqitos

Varning för naket inlägg!

Jag går nästan alltid rundor naken, jag sover naken och så fort jag slutat jobba & kommer hem så slänger jag av så mycket kläder som möjligt, likadant är det på morgnarna innan jag börjar jobba!
Jag är ingen nudist, för jag vill bara den jag lever med ska få se mig naken dygnet runt så någt godis för andras ögon blir det inte;):P Jag bara älskar det. Diskuterade med Mia på jobb om att sova naken, för hon är verkligen tvärtom, hon använder nattis på natten:) Mer än gulligt men jag klarar inte av att bli insnärjd och att det typ skaver m.m. Det är inte alls trevlgt & vakna av att trosorna sitter i armhålan, eller så långt in i gumpen att man knappt får ut dem:P

Men det jag skulle komma till var iaf att nu när jag åt frukost ser jag vår granne (som man aldrig annars ser) klippa gräset mitt emot mig, å där satt jag med mina kliade myggbett, såg väll inte mer ut för världen än ett par pressade lingon på en bräda! Men den får jag väll bjuda på.

Varning för knasigt inlägg, men så här är det i Theresés värld:)