6 juli 2010

Stålarna rullar in:)

Kaxigt men sant, pengarna och affärerna går bra nu:) Kan inte mer än att lägga min tacksamhet på Fredriks näsa för affärer!

Var hos läkaren igår, fick nytt recept och jag har behövt dubbla medicinen för att bästa effekt ska nås:/ Men huvudsaken är att det hjälper under den halva delen av månaden. Mådde ganska dåligt för någon vecka sedan när jag pratade med Fredrik om det, kände att jag inte någonsin kommer att få reda på vem jag egentligen är under dem 2-2.5 veckorna. Först är det dem förbaskade könshormonerna som jag inte tåler, det är dem som gör att jag har denna sjukdomen, sen måste jag äta en medicin som gör att dem dämpas och då blir jag bara trött & hängig. Hormoner hit & dit med andra ord. Tur är iaf att Fredrik förstår.

Här är en länk för den som är intresserad:
http://www.aftonbladet.se/wendela/article71837.ab