15 dec. 2009

Chai Tea


Det te'et är nog det bästa jag vet, jag är ju periodare med allt gott, typ avocado med räker & majonäs. Jag äter det, och nästan enbart det tills jag typ hatar det, sen börjar jag på nästa. Men chai har jag druckit i typ 2 år:)
Madicken-filmen är avklarad och huvudet känns ännu mer segt, bara för att man är ledig antagligen.

Skulle ner & duscha nu precis men vi har tydligen en dusch utan varmvatten. Sprääng duschen, ser nog bättre ut efter ändå. Fredrik ska iväg med Roger till Halmstad och hämta hem Hummer'n som de köpt till Alfred i julklapp, en elbil. Känns ganska tråkigt eftersom Fredrik är iväg så fort jag är ledig och när han är ledig jobbar jag:( men det blir bättre nästa år:)

Exakt 2 veckor kvar till Thailand nu, har tittat lite över dem förra öarna vi besökte sist och första gången jag var där och allt nytt som jag vill se och prova. Vi har bokat 5 nätter i Krabiprovinsen Ao nang på Tonsai beach, ett stenkast från Railay Beach. Sen har vi bokat 5 nätter på Koh Lanta, west side. De resterande 6-7 dagarna kommer vi att åka rundor och inte boka i förväg. Det kommer att bli ett stopp i phuket oxå för shopping för vi åker inte till BKK detta året (tack&lov) sen är 3 vänner där oxå!

Hej så länge!