7 dec. 2009

Klick på musen

Vaknade av den i förra veckan, Fredrik sätter sig på datorn och klickar på musen, då vakanr jag minsann till. Låter inte klokt:P
Ullared är slut och jag har duschat efter ett pass på väla & familia. Syrran som följde med mig fes hela vägen in & hem. Vi drack en massa chai latte och kissade därefter:) Herr Swärd mötte vi med:)
I Lördes var det en sväng familia (oxå då) med Fredrik & sen 2-års kalas för Elias (Jennie Rivjärn som är kusin) som jag oxå är fadder till:) 20-års fest för Ida (grannen). Mycket trevligt. Folk som försöker diskutera på fyllan kan lägga ner det, iaf med med. Hur kan någon vara så trög och säga att den/dem vet att mina förra chefer (fisk&vilt) visst varit schyssta mot mig och att jag skulle pratat samma språk som dem. Säga att min manliga chef kanske ska ta en gräsare med mig och använda ett treo-rör som dildo? Jag använder inte den sidan mot 50- åriga snuskgubbar som tar på en. Jag kastar inte heller glas i golvet och säger till min kvinnliga chef att hon är min slav och ska plocka upp det, eller att hon ska få en potatis-jävel i truten om hon inte håller käften.
Igår lagade jag & Fredrik världens godaste middag någonsin; Vitlöksbröd med körsbärstomater, basilika, oregano, olivolja, salt och mycket ost. Pepparbiff av oxinnanlår med stekt potatis, vin & bearnaisesås:) och chokladpudding efteråt:)
Fick reda på i lördes att Han gjort slut med sin tjej, bollar med henne fram- och tillbaka. Får henne att känna sig värdelös och nästa gång han vill bli tsm med henne tänker hon "Yes, nu ska jag bli världens bästa flickvän, bättre än innan" hon klarar inte det och han kastar bort henne som en vante igen, sen blir det samma sak om och om igen. Till sist tror du att det är du som gjort något i ditt tidigare liv, eller i dit nuvarande för att förtjäna detta lidande, att alltid vara värdelös och förtjäna det! Du tror på det på riktigt. Han håller dig i ett järngrepp, utnyttjar dig sexuellt, gör dig gravid och tvingar dig att spy ditt sista i knät och i händerna för ingen på gatan får se dig "din hora", huvudet snurrar för Han slängde igen den hårt och snabbt så absolut INGEN såg mig, det var mitt fel, ALLT. En man med psykopatiska drag (ord från psykolog) har jag varnat dig för via mail, öga mot öga, men du ville tydligen dela det jag delat, just det, allt detta ovan! Jag ser hur naiv du är och vill & tror att det ska bli ni igen, samma ord som han en gång sa till mig, samma ord som jag en gång skrev gör du nu. Ditt livs misstag. Jag lovar dig på alla världens gravar. Goodnight folks!