17 dec. 2009

Spetsad Julmust!


Hade en gäst på jobbet som ville ha spetsad julmust, resten av gänget ville oxå ha det.

Alla ljusen är tända, allt är inte på topp men jag hoppas att Herr Svensson fixar mitt mens-humör ikväll. Jag förstår inte hur han orkar med mig, men ibland fattar jag verkligen INTE hur jag orkar med honom. Man får försöka vara lite blind över killars tröghet antar jag. Jag älskar honom, jag älskar att studera varenda liten leverfläck på hans kropp, vart enda ärr, varje hårstrå som gör Fredrik till den han är. Jag vill kunna blunda och veta precis hur du ser ut även om du är 100 mil bort. Det finaste du har är din rygg och ditt födelsemärke på din vänsterarm. Jag brukar ligga & pilla i ditt hår, mest när du sover, ligga & lukta på dig & känna att du bara är MIN och jag är för första gången i mitt liv inte rädd, inte lika sårbar och osäker/otrygg.

Ser fram mot resan, ännu färre dagar nu; 12 styckna bara:P. Kollade upp priser med bil vs. tåg till kastrup och det visade sig kosta ca 2000 för oss alla (5st) hur vi än gjorde. Avgift över bron med bil = 800 t/r, bensin minst 500, parkering i 16 dagar = 600. Tåg blir över 400 kr t/r. Fan för dessa priser!

På lördag blir det till Donny efter jobb. söndag blir det Tivoli i Köpenhamn med Frerik, Anita & Co.:)