1 mars 2010

Aktiv jobbsökare:)

Yes, give me a fucking job!

Fått samtal från facket idag om att jag får skadestånd!:) Och semesterersättning:)
Men...jag måste då skriva på ett avtal om att jag inte kommer att berätta något mer om vad som hänt där. Kan detta då vändas emot mig?:S Dem kanske vill vända på hela processen? Det kan ju komma någon som berättar att jag sagt det ena & det anra om något år och då kanske dem kan stämma mig för förtal. Juristerna bryr sig tydligen inte om att jag endast sagt fakta och min sanning för en "sanning" är endast en sanning om båda berättat den tsm.

Pratat med uppfödare idag, om ca 2 veckor blir det minigris-kultingar och då ska jag ner till sjöbo & titta och förhoppningsvis blir där mer än 1 sugga, för det är de jag vill ha. Mamma är Sola & Pappa är Börje. Hoppas inte att hyresvärden säger något för dem anses var renligare än både hundar & katter.