12 mars 2010

Believe it or not:)

Har varit på intervju idag nere i Malmö, därför har jag inte bloggat förrän nu.
Intervjun gick bra, men det är kanske bara jag som tror det. En mycket duktig och trevlig tjej som hette Christine intervjuade mig. Jag hade fått bra resultat när jag svarat på deras 1 x 2- frågor om hur jag passar i deras butiker, med frågor som hur hade du gjort om en kund klagar över blahablaha. Jag hade iaf fått så högt att dem ville göra en intervju!:) Jag tror att jag har svarat "rätt" på alla hennes frågor som hon ställde:) Intervjun tog ca 1 timme ochdet kändes naturligt och bra. Många av frågorna hon ställde va ju typ sånna "kuggfrågor" och frågor som ger svar på en annan fråga. Dem är ju ganska duktiga på att lägga upp frågorna så man inte kan svara fel, men samtidigt får dem ju ut sitt svar på om man passar eller inte. Så egentligen kan jag ju inte veta någonting men min känsla är iaf att det gick bra:) Jihoo!:)