23 jan. 2010

En sommar med Göran!


Tic's hade bruden, han ville ligga med Linnea och hon ville leka hund & kanin:) Rätt bra & rolig film där dem tror att man kan skrika time out till en häst så den stannar!:)

Fredrik ska köra på Hjälmsjön med 100-tals andra antar jag. Kändes inte ett dugg roligt att säga hejdå när jag vet att jag inte får se honom förrän om ett dygn igen.
Blir inte så roligt att jobba när man är snorig och har ont i halsen, för att inte snacka om nacken! I Thailand fick jag nackspärr och kunde inte ens prata för att det gjorde ont i nacken. Jag gick in till apoteket & fick några jävla dunderpiller med mig hem. Jag gick på vågor, trottoarkanterna fanns inte, borden & stolarna jag satt vid var karuseller och jag spärrade upp ögonen så jag verkligen skulle se det jag inte såg. Hel-hög var jag nog. Väldigt läskigt att itne kunna kontrollera sitt sinne själv. Jag spenderade den natten på toaletten sittandes på toastolen och hängandes i handfatet.


Jobbar med Pernilla & Emelie så vi får det nog roligt ikväll. Synd bara att jag slutar så jävla sent, men hon är ju ledig imorgon:)!