20 jan. 2010

Freakshow:)


Händelserik dag igår:) Umgicks med Fröken Eriksson, lunchat och varit i hennes blivande butik. vi fotade, brainstormade och hade väldigt mysigt.
Vi hann med Järnhandeln och Parfymeriet oxå, inget nytt på järnis och ingen grann plnåbok på parfymeriet. Blev ändå en guldig ögonskugga och en ny förhoppningsvis bättre mascara:)



Kan ju berätta hur dagen gick för mig när jag passade Alfred. Han var en mardröm! Han spottade ut maten rätt på mig som han verkligen inte skulle äta upp. Han räkte tunga åt mig & farmor. Han spottade i soffan. Han var nog rädd för snön eftersom han skrek påvägen hem om jag bar honom, om han skulle åka pulka. Annars stod han bara stilla så jag provade gå några meter för & se om han sprang efter men nej, han gallskrek ännu mer så jag väne mig om och gick mot honom för att bära honom hem då skrek han ÄNNU mer. Jag tänkte att han måste hata mig & att jag aldrig kommer bli en bra mamma. Men det har även hänt ganska mycket runt om i Alfreds liv den sista veckan och han är kanske orolig han oxå och trött. Han somnade iaf efter lite gnäll i soffan:)

Börjar 11.30 idag:) Ska ha hand om en konferans hela dygnet, även ikväll och imorgon. Det ska faktiskt inte bli så pjåkigt! Fredrik ska till Martin och sätta på spikdäck och kommer inte hem förrän sent ikväll ändå.

Skulle nog ta & äta frukost och kela med min morgonrock;)
Adjö!