27 jan. 2010

Faster


Önskar tiden skulle gått fortare denna dagen, att ja redan hunnit ligga på den kalla båren med min kalla lilla rumpa & visa framrumpan för ytterligare en okänd. Jag har visat den för läkare tillräckligt tycker jag med alla problem som fanns förut(inga könisar!). Det värsta är att man ska klä av sig byxorna, sen när man ska ta av sig sina trosor så blir det på något sätt att man blottar hela sig själv in i hjärtat för någon man verkligen inte känner. Att gå HELA vägen till stolen är kallt, kallt om rumpa, fötter, u name it! Sen när man hoppar upp på den är den lika kall, kallt om rumpan igen! Det värsta är att man ska sära, sära för någon man inte ska ha sex med, någon som man inte vill sära naturligt för.

Jag har gjort det så många gånger & aldrig tyckt det varit jobbigt förut, men idag känns det inte lika bra. Men hoppas på bra resultat ist:)

Anita följer med mig, vi ska sen fika/shoppa i stan sen åker vi för att titta på kassaapparater! Taaadaaa:)

Hörs senare:)