29 jan. 2010

Snow:)

Allt gick bra i ä-holm, fick medicin och allt ska nog sluta lyckligt nu:) Vägen dit var ett större problem då isen på rutan satt som berget och att jag inte ser alla fartkameror:P! Men Anita var min kartläsare och hjälpte mig att hitta alla.
Handlade lite, kastade lite pengar i sjön innan vi körde till hbg för att titta på kassa-apparater till Anitas boutique;) Vi hittade även en snyggt-talande (pratade porrigt) datornörd där inne som hade byxorna på sne och jätte smutsiga skor. Anta koncentrerade sig på dem mer än kassorna;)

Snöstorm så ini tusan, körde nog minst 15 mil den dagen och på E6:an var den stopp på hallandsåsen och jävligt igensnöad överallt och E4:an va i lika dåligt skick. Vi låg mellan 30-50 km/h on the highway!!


Nu har det hänt en massa skumt med jobbet, Han ljuger, ingen på jobbet vet om dem har sina jobb kvar. Allt är mycket mysko. Jag håller ändå på att söka nytt och hoppas på att få napp:)

Om ca 1 timme kommer Frida Svensson för att hämta mig & min kille. Vi ska till Kaaaal (Karl-Erik). Han fyller 82 år och dem bjuder på smörgåstårta:) Tror nog att Karl-Erik vill att jag ska stanna & sova över denna gången med:)

Höres senare:)