16 jan. 2010

Tragiskt!

Fredrik fick ett samtal igår vid 18-tiden som gällde någon i hans familj, en väldigt tragisk händelse, något som aldrig hänt förr på samma vis. Jag tycker synd om dig Fredrik och vi får hoppas att den rätta sidan vinner. Du är mitt allt, finast i världen, glöm aldrig det!

lunchade med underbara Cookie igår:) Café Snäckan fick det bli! Jag tycker det är underbart att prata med Cookie för man kan verkligen berätta allt utan att hon säger något eller dömer mig. Hon försöker bara förstå och lyssnar intensivt. Du är guldvärt!

Bara så att alla vet; är att jag verkligen håller tummarna för Fröken Eriksson, för den 1:e februari smäller det, eller ska vi säga den 14:e istället? Jag vet inte hur officiellt allt är så jag håller min mun stängd tills jag vet att den får öppnas. Men spara er veckopeng till den 14:e i vilket fall! Heja Anita!

ByeBye!