26 jan. 2010

Tragiskt nog


Ja, tragiskt nog läste jag Kissie's blogg. Hon är underhållande men väldigt tragisk. Det är bevisat (bevisat på massor av sätt) att man inte kan köpa till sig lycka, att förstora brösten för att man tror att man ska må bättre, förstora läpparna, köpa allt det dyraste för att få status, fan du kommer ju gå under. Allt det dära är psykiskt om du verkligen intalar dig själv att du inte har för små tuttar, för ful näsa eller liknanade kommer du sluta tycka det oxå. Eller att man säger "Fan så snygg jag är" varje gång man ser sig i spegeln blir detta en effekt som påverkar din hjärna & psyke. Det har även gjorts en massa undersökningar som grundar sig på kvinnor som opererat brösten och över 70% ångrar sig och i stort sett alla säger att det inte spelar någon roll för självförtroendet. (även i SLITZ tidnigen har det gjorts en undersökning på vad killarna gillar mest, silikon kommer inte först.) Tillsist vill dem ändå bara att grabbarna ska titta dem i ögonen när dem pratar & ingen annanstans. Men folk har ju tydligen pengar & det vill dem slänga på beauty:) Go a head, jag älskar oxå utseende, kläder, smink med mera men jag vet att en kille ser (oftast) på en tjej som har plast i sin kropp som ett knullobjekt men inget mer. Naturligt o direkt-från-duschen-utseende älskar många och vill gärna se & knulla i många år;)
Jag drar inte alla över en kam:)

Tro försätter berg!

Kissie vill vara nästa Marie Plosjö, nästa Linda Rosing & hon är 19 bast. Hon har redan pumpat läpparna över 5 ggr och nu skriver hon ofantliga mängder om hennes 39.000 kronors tuttar, räknar ner dagar osv. Jag tycker synd om henne på ett sätt men sen verkar hon ha en attityd som knäcker alla och en mur som typ ingen kan riva. Mer sånt till alla kvinnor, men sen förstör hon det genom att skriva "men ni kanske inte har råd med alla dyra saker som jag, men ni kan väll ha det mysit ändå" "varför tittade alla på söder så konstigt på mig igår, det hade nog med min dyra klädsel att göra. Det märks direkt på dem som kommer därifrån". Jag förstår inte men en sak är säker och det är att vissa är för tröga för att ha ångest, det är smart!


I morgon musdoktorn, medicin och kontroll. Allt ska nå toppen i morgon hoppas jag:)
Fredrik har fått mig att känna en obegriplig/obeskrivlig lycka, jag har nog aldrig varit såhär lycklig. Jag älskar dig och vackraste smset fick iaf jag i morse:
- "Vill bara säga att jag älskar dig jätte mycket och tänker på vad jag skulle gjort utan dig. Jag hade nog inte varit den människan som jag är idag & hade nog inte mått lika bra inom mig. Älskar dig så himla mycket. Pussar"