20 feb. 2010

. . .

Trodde att dagen började arta sig nu mot slutet men ack så fel. Fick ett jädra bakslag på facebook.
Ville bli vän med Paul papiraoul (Paul fd vän) men han mejlade mig & sa att de va fel på mig & att jag aldrig kommer att bli hans vän i verkliga livet eller på fb. Han var inte den enda som inte ville ha mig som vän sa han. Jag va värst och helt dum i huvudet!
Varning för gammalt groll! (som jag inte grollar över):
Om nu någon pratar med honom påminn då honom om att det var han som tog min moped, körde full och körde rätt in i taggtråd och förstörde den för flera tusen, plus att han pajjade parfymer för mor min för ca 1200 spänn. Han lovade att betala tillbaka lite varje månad eller iaf spara till det varje månad. Efter 1.5 år som vän sa jag stt jag fortfarande inte sett röken av att han ville göra rätt för sig så då sa jag ifrån. Nu ville jag bli vän med honom eftersom jag inte är långsint och ändå tänker på allt roligt vi gjorde tsm. Men ajjah. Han är bitter & det är inte jag, jag får väll vara glad för det:) Jag har släppt detta för länge sen men jag blev inte precis glad när man får höra dåliga saker om sig själv, när man vet att man själv verkligen inte gjort ett dugg fel:(