9 feb. 2010

Usch!

Isar i min kindtand och ska till tandläkaren idag igen. Helt värdelös är han jag har, han glömmer säga till saker som att jag måste komma tillbaka om en vecka ifall det vi la över tanden är för högt (högre än andra kindtanden). För då kan tanden bli riktigt irriterad. Men nu fick jag slipat ner den "höga kanten" och han tryckte lite på olika ställen i tanden och det gjorde så jäkla ont att jag skrek rätt ut och knep honom i armen! Jag blev alltså grymt ilsk av smärtan, blev nästan rädd för mig själv ett tag. Nu ska jag dit igen för han sa igår att "vi håller där" när han hittat det som isar i min tand! Inget hål utan det är bara en tand som har blivit deffekt på olika ställen. Det blev värre efter att jag varit där så nu ska jag dit & säkerligen bli bedövad. Jag är livrädd för sprutor, jag biter mig i läppen o känner då ingenting= blod, jag mår skit illa för läppen & kinden känns som någon annans!
Detta är inte skoj alls, ska vara där om 20 min.


Höres senare! om jag överlever?