15 feb. 2010

Kärlekensdag var underbar:)






Igår hade vi det jätte mysigt.
Vaknade upp i all hast & skulle till tacksägelsen i Våxtorp, men vi hade försovit oss. Fredrik trodde den börjde 11.00 men den började 9.30.

Sen när Fredrik gick in på toaletten smög jag iväg och körde & köpte vackra blommor hos Fröken Eriksson och sen ringer Fredrik och är ganska sur för han hade klätt på sig & gått ut för han trodde att jag satt i bilen & väntade på honom. Men där va ingen bil & ingen Therese. När jag kom tillbaka gav jag honom först en gammal smyckes-ask som där varit en ring i förr. Jag la i ett geléhjärta och sa att han skulle öppna. Hans ögon blev baouta stora och han sa "Har du kööööpt en riiing till mig" men sen såg han nog lite lättad men förvånad ut och tuggade i sig sitt hjärta:) Vi sa att vi älskade varann och sen gav jag honom the flower's:)

Han hade en överasskning till mg och körde mig till Anita och då tog de upp den största buketten jag någonsin fått:) Mycket vacker.


Mös hela dagen och hade tända ljus precis överallt och uppskattade varann mer än vanligt.