10 feb. 2010

Ont i käften & nya naglar!


Överlevde tandläkaren och fick bedövning såklart! Tusan vad oskönt det är, känns som stötar i tungan och sen biter jg mig i läppen & känner inte ett dugg, ni kan ju tänka er hur den ser ut nu. Ont gör den iaf!

Gjort vid naglarna, ms. Zebra blev det denna gången:)


Eftermiddags-schema:
* Hjälpa Fröken Eriksson i hennes boutique:)
* Ringa till far & höra hur han mår efter operationen!
* Lägga i flis i pannan till farmor
* Handla & laga mat


Skulle egentligen passat Sippan idag men han följde med mor & far upp till Göteborg för pappa ska operera sin axel. Han har en benutväxt i axeln som skaver & gnager på en sena & musklerna runt omking så han har haft skitont en längre tid! Rehab i 6 månader och då hoppas jag att det är Fredrik som kan ta & bli rörmokare och tjäna snuskigt med pengar;) Fredrik, begriper du? Du MÅSTE bli rörmokare!
En polis & en rörmokare som säkerligen arbetar svart, ett snyggt par det dära;) Ganska hyfsad inkomst, iaf jämfört med nu:)

Jobba imorgon kväll och sen blir det en ganska oplanerad helg vi har framför oss. Fast på lördag ska jag köra Lillemor & hennes jäntor till hbg. Får väll försöka tvinga Herr Svensson att följa med mig, för jag är livrädd att köra bil i mörkret. Eller egentligen är det att hoppa in i bilen, för tänk om där ligger någon där bak som kommer fram med en näsduk doppad i nått giftigt så jag somnar & sen vaknar upp hos någon Sadam Hussein?:S Scary Scary!