6 feb. 2010

Dubbelbula!

Har slagit i huvudet rejält asså! En fet bula som har gjort ont i typ 12 timmar nu och precis lutade jag mig tillbaka i soffan men där va plötsligt inget mer n en egentligen mjuk vägg, men fan så ont det gjorde, igen!
Ska till Karl-Erik (Kaal) snart, han är fortfarande lika dålig som igår och det kanske inte är lång tid kvar nu. Där finns en annan plats för dig, en plats som ditt själ & hjärta väljer.

Kvällen igår var trevlig, tittade på en massa bilder & film från när Herr Svensson var liten. Fortfarande lika rastlös, fortfarande lika rolig och MIN. Ibland undrar jag varför jag valt denna varelse (nä så illa är det inte:P), men jag älskar honom verkligen. Jag undrar verkligen hur våra barn kommer bli för jag var/är likadan som Fredrik speciellt när vi va små. Jätte rastlös, stimmig, nyfiken och lot's of energy! Våra barn kommer vi nog bara kunna lugna ner med kryptonit! & rödhåriga kommer dem bli, fredrik är jätte rödlätt och fräkning med ljus hy, jag har ganska mörk hy med fräknar och röda pigment i håret. Snygg blandning va;)?

Måste oxå berätta att Hayloy's (Monkan på jobbets gubbe) sa att mina ögon är dem vackraste och hade han varit i min ålder hade han fallit för mig & mina ögon direkt. Dem tindrar och blixtrar och är väldigt ljusa men klarblå! Men det har jag ärvt efter min vackra mor och hört tusen gånger;)

Lite kändis skvaller: Calle från Idol var inne på statoil på Lidingö mitt i natten och skulle handla av min kära vän johanna. Guess what he wanted? Kondomer i stora lass. Han kom dit med en brud och båda skämdes röven av sig, han försökte berätta för johanna som oxå pratar skånska att han kom från kristianstad och johanna låtsades inget veta:p Det pinsammaste är att dem inte har några kondomer på den statoilmacken! Dem hade skattjakt ett tag inne på macken, men lämnade den besvikna:)