26 feb. 2010

Yeah Monster Therese

Jupps, tyvärr. Monster Therese härjar igen. Hatar p-ringen ännu mer. Blir nog att ta bort den i dagarna. 99% säker nu. Jag pallar inte det hära. Fredrik fattar inte sig på det och jag irriterar mig bara på honom när han inte kan förstå. Men jag fattar ju själv knappt något så. . .

Well, sökt ett jobb idag, ska bli flera och ner till arbetsförmedlingen & anmäla att jag typ är arbetslös, fan vad hemskt ord. Fan att vissa chefer inte kan ha rent mjöl i påsen. Det pajjar ju för så många andra.
Tänker på Adam i tyringe som skickade cv med bifogad fil. Han tog en fil som hette samma som en annan och det blev fel så ini fan så klart. Han räckte ju finger så det täckte hela cv:t. hahaha!


Delade ut reklamblad i ca 2 timmar i åsljunga igår, reklamblad som förhoppningsvis ska hjälpa anita att få fler kunder & bredare krets. haha, men fan vad jag lyckades skämma ut mig & anita gillar tydligen både vita & svarta fartränder!