18 feb. 2010

Kräka!

Matten gick väll sådär eftersom jag fick gå ut & spy 2 ggr undertiden. Mycket jobbigt, händerna domnade, tungan domnade & började sen sticka som tusan! Hoppas jag åtminstonde klarade G-gränsen!:S

Var på husvisning igår, alldeles för snett hus och för mycket att göra. Vi vill köpa ett hus som vi kan renovera lite och bo där sålänge tills vi sen hyr ut det:) Men detta var en nit! Hoppas på bättre nästa gång.


Missförstå inte mig, jag älskar dig & Fredrik behöver dig. Detta låter hårt men det är min sanning:
Ibland blir man så besviken. Speciellt om det är någon man tycker mycket om som vän. Du körde, onykter, förbi mina föräldrars hem. Hur du än körde, körde du förbi dem. Hur sent det än var så vet jag att mamma & pappa hade gäster till över 1.00, sen ställer sig mamma & städar halva natten för att inte behöva göra det när hon vaknar. Hon går sen ut med hunden. Detta kunde varit då, likaså min syster som kunde gått från byn eller blivit avsläppt av någon. Det enda jag vet är att om du rört ett hårstrå på dem hade du inte levt idag. Detta gjorde ont i magen att höra, ännu ondare gjorde det när du sa att du kört hem när du varit mycket fullare. Men du tror väll att det är ditt liv. Men det kommer det aldrig att handla om. Om du inte fått lära dig vad rätt & fel är kommer du inte sluta förrän det händer något. När det händer något kommer inte ditt liv att vara värt någonting. Sluta själv innan du slutar någon annan. Vi tycker om dig & bryr oss jättemycket om dig annars hade det inte gjort så ont.