25 feb. 2010

Grilla?

Funderar på att gå & lägga mig i solariet, har inte gjort det på för läänge nu!

Tittade på Paranomal Activity igår. Ken, Tette, Fredrik, Jag & Johan satt hos oss. Påminn mig att aldrig titta på en skräckfilm igen! Fick väcka arga Fredrik inatt för att jag skulle pinka. Att väcka honom är inte det enklaste och sen är han den argaste människan jag vet i sömnen. Han ställde iaf sig på vakt för spöken o dylikt utanför toaletten:)
Vill bara tillägga att Herr S inte är så arg av sig i vanliga fall. Hans humör blir mildare & mildare. Jag hoppas att det är positivt iaf:)

Något annat positivt är att Fredrik inte har varit en rökare/snusare på över 1 år nu! Mitt krav (vilket jag fick sota mycket för hos andra) var att vi inte blev tsm "på riktigt" om han valde att slänga mer än 20.000 om året på tobak. Det resulterade i att vi kunde åka till Thailand, som vi betalde helt jävla själva! Vet att folk tror att mina päron betalade, men nej!
Är det inte ganska bra att vilja ha en rök/snusfri kille. Det blir mer pengar över till annat, han slutar stinka skit och förstöra sin kropp och för andra runt omkring:) Förstår helt enkelt inte varför folk var emot mitt förbannat bra krav:)!


*Sola
*Till Anita
*Mat
*Reklamblad delas ut
*Hem till älskade Fredrik