16 nov. 2009

14 timmars jobb!

Då har man kommit hem efter 14 timmars jobb, allt har gått kanon. Haft typ 110 matgäster på samma gång och det var endast jag och Zorec som fanns på ovanvåningen:) Det löste sig gallant, förutom att Fredrik 2 snäste och jag började skälla, för han hade fel, fel, fel:) Senare ikväll skulle 33 st ha 2-rätters. Nina Ohlin kom in & gjorde verkligen min dag! Vi racade påväg hem o gissa vem som vann..? Moi så klart!
Barnpassning och nagelsförstärkning imorgon. Hoppas Alfred lyder mamma 2, men där är ju trots allt 2 andra små flickor han kan leka med. Börjar längta jättemycket själv efter att få barn, man längtar efter att vara så gammal som jag planerat att vara, dvs. typ 23-25 men det blir aldrig som jag planerat, verkligen aldrig. Jag ser hur Fredrik är med Alfred och önskar mer än allt att han ska vara sånn mot våra barn, även om vi inte skulle få barn så hoppas jag att han alltid kommer att vara så barnkär.
Ska upp halv 6 i morgon så det är dax för att dejta kudden hårt:) Natti natt!