19 nov. 2009

En vildkanin på Gotland:)


Ska snart bege mig till jobb, Pääänilla, min dottning, är där, och så Dan, MIN Dan Mikael Ingemar Johansson. Han är underbar han, han har grönt kort när han går till tandläkaren för att han har inte alla hemma, säger han. Alltså är han förståndshandikappad. "Jag är haandikapad", brukar han säga, men det är bra för då får man betala halva priset hos tandläkaren. Han önskar att han vore kvinna, eneklriktad, fet, en strippa som hade druckit bir, men helst av allt en vildkanin på Gotland. Han kan ibland bli deprimerad när han lyssnar på Karlavagnen på nätterna (guud så konstigt isf...) då ber han mig om en enkel biljett till månen. Dan är min idol.
Herr Svensson har precis rusat iväg till jobb. Kramats & pussats adjö:)
Uppdatering sen "the lovemoment" igår: det gick som planerat, utom att han ville att vi skulle sola först, så jag fick blåsa ut ljuset:(, men det va väll bara tt tända dem igen:) När vi gick & la oss (för strömmen gick när det var efterlyst) så frågade jag om han kom ihåg vad som stod på lappen, för så har jag inte skrivit till någon annan;) "ehm..ehm..ehm.. vänta lite" det tog några minuter innan min karls minne kom tillbaka:P haha!
Nog med kärlek nu, idag blir det catering för begravning och gissa vem som är personal? Moi, fy sören. Suck suck suck...
Adjö!