15 nov. 2009

Då sitter man & väntar på att få arbeta, göra ett meningsfullt jobb. Det brukar jag nog iofs göra, men söndagar suger att arbeta på när man egentligen bara vill ligga kvar vid sidan om Fredrik. Han ligger fortfarande & sover, pratar lagom mycket i sömnen och har inte fäktats för mycket i natt!:)
Veckan som gått har inte varit den bästa, missförstånd på jobb, missförstånd hit&dit. Hur kan chefen tro att jag ska förstå att jag ska ta & städa korridor, toalett när han ber mig att städa konferansrummet. Korridoren ligger i anslutning med hotellrummen och det gör toaletten med, när jag städade hotellrummen så fick jag ta ALLT! Då menar jag både toalett och korridorerna och konferansrummet. Men hon som är där & städar nu vill bara ta toaletter o korridorer på dem andra 2 planen, sen hoppar hon över allt utom just hotellrummen på 3:e våningen. Det får väll ändå finns något system på det hela, och jag har fan inte fått veta nått! Jajja, det är ju inte där jag ska stanna i resten av mitt liv! Det finns ju något viktigare som väntar.
Något som varit till det bättre är att jag skickat in hela materialet om Fisk&Vilt till Polisen som dem ville ha och att utredningen och förhandligen (2:a) är på gång. Jag har oxå pratat med utb. centrum om att läsa upp mitt Ma B betyg som ligger på G. Det börjar jag egentligen med när jag är i Thailand, i mitten av Januari.
För dem som undrar vad som hänt med Fisk&Vilt, polisanmälan m.m kommer det att klarna för det kommer jag antagligen skriva mkt om nu när det snart sätter fart på riktigt. Det är iaf ett mål sopm drivs av HRF (Hotell- & restaurang facket) där jag blev tvungen att bli medlem pga min arbetssits. Sexuella trakasserier, diskrimminering, trakasserier är bara förnamnet. Kränkande särbehandlig på arbetsplats heter det som ett samlingsnamn inom lagens ramar.
Nähepp, nu ska hon nog ta & köra ner sig under täcket med Herr Svensson ett tag till, väcka honom & äta underbar frulle!
Ha det bra ni som är lediga idag:)