20 nov. 2009

Försök gör mig till en dåre!

Heta dagar på jobbet, kan man minst säga!;) Päänilla, u know! Herr Svensson är på systembolaget & det gillar vi! Fan vad illa det lät, nä men smaska på nya sorter bli lite lullig, mysa gott;) ni fattar vaha?
Leeedig hela helgjäveln, nu ska det tas till vara på! Kommer inte tänka det minsta på Emma & Fredrik 2 som sliter som djur på jobbet. Emma, det är underbart att du jobbar!
Dan har varit djävulskt deppig idag, men konstigt då, han har fått bära ner alla leveranser ner i källaren, typ 1 ton sammanlagt. Sen hade han lyssnat på karlavagnen igår oxå och det är ju inte så bra kom vi fram till. Han har jagat mig hela eftermiddagen och sagt varje gång han sett mig "ÅHH, en liten tööös!". Det enda man ska göra med småtöser är att "doppa dem"!.
Fröken Eriksson ska på konsert imorgon, och vill göra något med henne ikäll men hon har ju inte luren på sig!
Anita!? Innan trodde jag att det alltid blev galet bara för att du festade med mig, men även när jag inte är med utan då du är med andra får dem samma upplevelse. Det är nog vi båda! Tänk så jävla illa det kunnat sluta många gånger, Italianos som jagade oss på G.C, catfights, spyor och sist men inte minst BOMSE & hans vänner på Cypern. Fy fan säger jag bara, jag kommer att vara rädd för svarta i resten av mitt liv. Svarta på balkongen, svarta i badkaret, svarta överallt! Dem var väldigt trevligt tills snoppen kom fram. Kära nån!
Nu kom min prins. Adjö!