29 nov. 2009

Jul=Jobb

Ingen frid denna julen, verkar bli jobb så ini fan. Julmarknad/skyltning, väldigt trevligt tills en otrevlig inte kunde hålla käften. Tack för din tacksamhet!
Ibland blir man väldigt trött på sånt som man får på köpet när man väljer sin karl. Här snackar jag om i stort sett alla. Nu tänker väll alla bara: men är hon så jävla perfekt då?. Nej men jag markerar tydligt på vad jag tycker är rätt & fel. Passar det inte mig och jag mår dåligt pga deras fel så varför umgås med dem som gör så? Fylle hit & fylle dit. Jag vill verkligen bara spy! Jag har alltid fått höra att man inte ska umgås med sånna som gör en ledsen, och så får det bli!
Väldigt trevlig helg, jobb (julbord) igår och ledig idag (väl är det). Har handlat dem flesta julklapparna och det känns jättebra för jag har verkligen inte tid i december, verkar det som om iaf.
30 dagar kvar till Thailand, jag & fredrik lever på det nu känns det som. För att underlätta jobb så blir det att längta istället:)
Jag saknar Johanna för att hon är alldeles för långt ivåg och Anita för jag bara jobbar, städar, rider eller är med Fredrik. Jag hoppas att du älskar mig ändå:)
Förhandling på tisdag, om dem inte dyker upp så blir skadeståndet högre, & håll i fötter & lår nu:)
Nu blir det diskussion & vi håller tummarna!:)