18 nov. 2009

A pain inte the ass;)



Det har denna natten varit, gråtit, skrikit, jämrat mig hela jävla tiden. Käkade flera ibumetin, pronaxen o tramadolen är slut. Det fick bli mina älskade stolpiller, NOT! Bubblar i baken o svider åta helvete om nu någon ville veta. Fredrik visste väll inte riktigt hur kan skulle göra men han började kasa mig på ryggen när jag satt upp (helt jävla ihopklämd) masserade litegrann i svanken sen vips va de väck, inte helt vips kanske det var väll medicinerna som började värka till 110% oxå klart:)
Syrran & Elias dem snygga var på besök igår, jag gjorde gubbröra till Fredrik & mig sen blev det äppelkaka o slemmig vaniljsås;) Min syster är nog det vackraste jag sett. Hon har så stor & underbar hylla att hon märker inte när hon tappar 2 skitstora chokladbitar som sen bara ligger där & smälter. Jag vill sticka en nål i ballongerna!
Snart iväg & jobba med Fredrik 2. Fy fan vad jag är glad att jag har ett jobb, nog första gången jag riktigt känner så. Hejsvejs!