26 nov. 2009

svårblundad natt!

Men vad gör man inte för den som behöver tröst. Herr Svensson har mått bajs, de avlivade hans far's och styvmossans hund igår. Fredrik älskade verkligen honom, och det gör han nog med alla andra hundar oxå. Det har varit en jobbig natt för honom och det är lätt att känna att man inte räcker till.
Bakade en himla massa julgodis igår; rischoklad, 5-minuters kola, Ischoklad och senare idag blir det knäck, Fredrik spenderade lika mycket tid vid datorn som hos mig vid julbaket!
Borde egentligen klä på sig & äka till jobb men jag kan knappt lyfta benen (fortfarande) efter min & Fredriks joggingtur! Fy fan för månaden som kommer säger jag bara. Jag har redan jobbat jätte mycket och sen vet man att man knappt kommer få ledigt fölr att gå & skita. Detta jobbet sliter verkligen på en, men vi är ett grymt gäng och vi arbetar väldigt bra tillsammans. Jag älskar oftast mitt jobb, och att jag har ett jobb.
Nä, kylskåpet skriker och det gör min mage med!:)