7 apr. 2010

Har så mycket att berätta

Men just nu har jag glömt nästan allt jag skulle skriva. Kan iaf berätta så mycket som att jag inte begriper människor som blir sura för att min jobbkompis ger en stor kaffe till lilla kaffe-priset. Hon fick en förklaring att hon är ju ljushårig.

Sen förstår jag inte varför det ska vara så krångligt att vara vänsterhänt ibland. Men det va ju einstein & hitler med så då ska jag nog oxå klara av det. Jag kan ju lixom inte föra in den högra armen för då får jag inte in den vänstra. eller hur det nu blir. Mycket mysko.

Sen kan man ju oxå berätta för dem som undgått infon att det är en jäkla babyboom i år:) Jag gillar iaf att se alla tjocka magar, på dem flesta:)

Föressten! Jag har ju glömt att berätta; för typ 1 vecka sedan fick jag en lång gul skitlapp på min bilruta! Jag som betalt dubbelt upp för att få stå där dagen därpå för det blir billigare då. Lapplisan gilar nog inte röda bilar för nu har jag fått en igen! Jag ringde ju så klart direkt när jag fått den första och de tog då bort p-boten direkt för det såg att de gjort fel. Nu har dem stängt så jag får vänta med att ringa tills imorgon. Töffar. Jag ahr betalt för hela dagen imorgon med men lappisen har nog bara kollat efter att där ska stå On/Ons men det står ju To på min:)