18 apr. 2010

Lay mercy on me!

Har haft en mycket bra helg:) Jobbat hela helgen, men jag har minsann hunnit med mycket ändå:)
Igår följde Rebecca & hennes pojkvän med till Bassholma på andreas kalas:) Jag var helt nykter (för en gångs skull:P) Nä men vi hade mycket trevligt och jag hade sjuuukt skoj trots min nykterhet! Guud vad man får reda på mkt ibland, mycket som man vet att andra gärna vill veta, thihihi;) Fyllon överallt och mycket träsk. Mycket äldra oxå, förvånansvärt många. Eller har dem varit där varje gång bara att jag har varit så full som jag brukar att jag inte sett dem. Men jag ser iaf inte ut som en från Köping när jag är full, eller:P? Kenneth är nog den som påpekar det mest, men han kanske har rätt:P?


Lunde följde med oss hem, vi åkte redan vid tolv-ett snåret och han hade då lyckats förlora sin ena skinnpajj (vit dojja) så om någon har återfunnit den....eller han har kasnke redan fått tillbaka den, vad vet jag, jag har ju jobbat:P Han stupade iaf med huvudet före ner i rabatten & låg & vilade där ett tag:P Sen vaknade jag av att ngn försökte SMYGA rundor och drog i skafferidörren & tillsist försökte ta sig ut. Stackarn va ju kissnödig & hade glömt var toan var:P hahahaha han trodde den låg i skafferiet!!!! Sen gick han & la sig besviken på soffan igen:) Fan vad jag har skrattat åt denna Lunde!